Obchodníci s luxusem v Pařížské ulici se od začátku roku předhánějí, kdo Praze představí zajímavější a dražší značky prémiových hodinek. Ty kupuje stále více českých zákazníků. A Češi se pro světové luxusní značky stávají důležitou částí klientely.

Tržby od turistů, zejména Rusů, totiž už nejsou podle údajů společnosti Global Blue zdaleka tak stabilní, jako tomu bylo dosud. Může za to ukrajinsko-ruský konflikt, pád rublu i výkyvy cen ropy. Některým obchodníkům se v letech 2014 a 2015 vlivem úbytku ruských turistů propadl obrat až o 40 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se