Před pár lety si přední italský obuvnický návrhář Claudio Franco pozorně prohlížel zlínskou botu značky Prestige. "Lepší design jsem dlouho neviděl," konstatoval a téměř bez úprav tehdy vrátil bílou prestižku řediteli firmy Moleda Jaroslavu Navrátilovi.

"Chtěli jsme změnu, protože jsme botu měli všichni okoukanou a spojenou se stářím. Ale Claudio v tom viděl nadčasový kus," vzpomíná Navrátil, který dnes přiznává, že inovovat tradiční prestižku nemá moc cenu. První pár vznikl před více než 30 lety. Od té doby vypadá prakticky stejně. Typicky tlustá podešev je jako podpis firmy na každé botě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se