Lidé v Česku si myslí, že Poláci mají méně kvalitní potraviny. Ani Poláci však nekupují jídlo s českou etiketou, říká místopředseda představenstva polského Kauflandu Radim Pařík. Podle něj nemá na tamním trhu české jídlo dobrou pověst.

"Například když jsme místním přivezli na zkoušku českou šunku, tak jim nechutnala. Pro ně to byla jenom nějaká další potravina," tvrdí český manažer, který se devět let pohybuje na vrcholových postech obchodních řetězců.

V polském Kauflandu má na starosti expanzi firmy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se