Tuzemský trh se životním pojištěním se v posledních měsících výrazně propadl. Počet aktivních smluv na konci prvního čtvrtletí roku 2016 meziročně poklesl o 3,4 procenta, a počet nově uzavřených smluv klesl dokonce o 35 procent.

"Trh životního pojištění prodělal šok. Pád o 35 procent u nově sjednávaných smluv nemá na vyspělém trhu s rostoucí ekonomikou obdoby," shrnuje situaci Jiří Paták, ředitel společnosti Chytrý Honza. Životní pojištění získalo nálepku produktu, na kterém vydělávají nepoctiví prodejci na úkor klientů a nyní na ni doplácí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se