Na trhu s jalovcovou je přeplněno a nikdo pořádně neví, kdo za to může. Nové generace návštěvníků barů a mejdanů, kteří chtějí něco jiného, než co pili jejich otcové? Barmani, kteří baží po novém podnětu, jenž by jim umožnil vyjádřit jejich kreativitu, a sáhli po bázi, na niž se už pozapomnělo? Nebo podnikatelé, kteří si nemohli nevšimnout, že zatímco výrobce whisky musí počkat nejméně tři roky, než jeho produkt uzraje do zákonem definovaného minimálního věku, lze gin uvést na trh tady a teď? Nejspíš všichni dohromady.

Jak potom uspět v tlačenici, v níž se například jen export britské produkce mířící do 139 států světa zvýšil za posledních pět let o 37 procent a dosáhl obratu jeden a tři čtvrtě miliardy liber? Šikovným názvem? Působivou etiketou? Tvarem lahve? Odvoláním na historii? Jistě, ale především a hlavně vůní a chutí, která chytne. Když jsem se poprvé − a úplně náhodou − setkal s ginem Thomas Dakin, zjistil jsem rychle, že v jeho značce se sešly všechny tyto možnosti.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se