Vejdou-li do prodejny kosmetické firmy Dermacol v pražských obchodních centrech Číňanky, rovnou se ptají po krycím make-upu, díky němuž mají světlejší pleť. Česká společnost před několika lety investovala do vývoje produktů pro východní trhy a dnes má před sebou velkou expanzi. Z českých prodejen se chce rozkročit do Asie.

"Například v Číně už prodáváme přes e-shop v Hongkongu, dobře se rozjíždí také Tchaj-wan," přibližuje Věra Komárová, ředitelka strategie a marketingu Dermacolu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se