Donald Trump se nechal v průběhu kampaně za zvolení republikánským kandidátem na amerického prezidenta několikrát slyšet, že má s politiky svou zkušenost. Že si je jako byznysmen zvykl kupovat. A že když je k něčemu potřeboval, nakupoval na obou stranách: demokraty i republikány.

Nyní, když se rozhodl stát v 70 letech prezidentem, přistupuje s obdobnou logikou nákupčího ke sbírání voličských hlasů. Nenakupuje skrze placené reklamní kampaně, protože je chytrý a ví, že na lidi nezabírají, respektive fungují čím dál míň. Nakupuje skrze srozumitelné a jednoduché výkřiky, které přesně cílí na vybrané skupiny zákazníků, ehm, pardon, chtěli jsme říct voličů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se