Tuzemský on-line obchod s módou Zoot.cz rozšiřuje svůj byznys a má plány i za hranicemi Česka. Vychází z toho, že Češi za oblečení a doplňky utrácejí jen v průměru tři procenta svých příjmů, v Evropě je přitom běžné, že lidé za oděvy dávají okolo pěti procent. A také z toho, že nakupovat trička, boty nebo čepice na internetu je stále běžnější. Zoot je podle žebříčku Inc. 5000. nejrychleji rostoucí firmou na českém maloobchodním trhu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se