Ropný magnát Petr Lamich objevuje nový byznys. Stamiliony korun investoval do televizního fotbalu, když nakoupil exkluzivní regionální práva na vysílání anglické Premier League a španělské La Ligy. Může se jednat o vyhlášení války Petru Kellnerovi.

Proč? Bude záležet na tom, jakou obchodní strategii nový vlastník exkluzivních práv nastolí. Pokud by byla zvolena nejvyhrocenější varianta, mohl by se Lamich ocitnout v přímém konkurenčním boji s Petrem Kellnerem, jehož O2 TV spojila svoji strategii právě s exkluzivními právy na televizní fotbal.

Je tu ovšem také možnost, že oba podnikatelé naopak své síly spojí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se