Teroristické útoky komplikují byznys cestovním kancelářím. Zatímco v posledních letech se jim podařilo zvýšit podíl zájezdů prodaných s předstihem, v dobách nejistoty lidé raději opět rozhodnutí o cíli dovolené odkládají na poslední chvíli. Prodejci se proto snaží ještě víc zvýhodnit nákupy takzvaně na první moment.

"Slevy na zájezdech se prodlužují. Prakticky stejné zvýhodnění, které jsme nabízeli v minulosti jen do konce roku, nabízíme i nyní. Myslím, že letošní nabídky předprodejů neskončí v únoru, ale poběží dál," říká šéf cestovní skupiny Fischer Jiří Jelínek. Firma, která patří k lídrům českého trhu, podle něj navíc přidává ke každému zájezdu v předprodeji garanci jeho výměny až týden před odletem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se