Pokud chce firma pomoci společnosti rozlousknout klasické dilema o tom, co má být dřív - slepice (dobíjecí stanice), anebo vejce (elektromobil) - je ideální cestou postavit si veřejnou či soukromou dobíječku a pořídit pár aut na elektřinu. Ta mohou být svým tichým provozem ideálním reklamním prostředkem přitahujícím pozornost a zároveň šířit ekologické povědomí o firmě.

Zájemce o dobíjecí stanici by měl ze všeho nejdřív propátrat okolí, zda v něm nějaká veřejná stanice, kterou by mohl sám využívat, už nefunguje. Pokud má být síť nabíjecích míst smysluplná, měly by být stanice od sebe vzdálené padesát až šedesát kilometrů. Rovněž by si měl dobře rozmyslet, k čemu bude nabíjecí stojan potřebovat. Od toho se pak odvíjejí požadavky na technologii dobíjení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se