Do diskontních prodejen Lidl chodíme obvykle nakupovat potraviny. Příští týden tam mnozí zamíří za kvalitní audiotechnikou. Podle odborníků se trh nasytil malými reproduktory s technologií Bluetooth a prostor se otevírá něčemu lepšímu − reprosoustavám, které se s počítači, mobilními telefony či tablety spojují přes wi-fi. Díky tomu nabízejí lepší zvuk i zajímavé možnosti propojení většího počtu reproduktorů do jednoho celku v rámci celého domu. Na tuto vlnu naskočí i obchodní síť Lidl s reproduktory Silvercrest Multiroom. 

Systém Silvercrest Multiroom tvoří pět různých produktů, jež spojuje ovládací aplikace Undok. V nabídce je internetové rádio schopné přehrávat hudbu i bez mobilního telefonu, velká reprosoustava se subwooferem s celkovým výkonem 35 W, reprosoustava s výkonem 30 W a malá reprosoustava s výkonem 18 W, která je připravena na použití v páru, aby nabídla plnohodnotný stereo zvuk. Navíc je součástí systému adaptér, který v bezdrátový reproduktor promění libovolnou reprosoustavu s externím vstupem.