Vážené čtenářky, vážení čtenáři,

úspěch firmy závisí na jejích lidech. A pokud k sobě firma nedokáže nalákat ty nejlepší, přenechává je své konkurenci. Úspěšná společnost jednoduše musí mít tvář, která přitahuje ty nejtalentovanější lidi v oboru, a to pokud možno už z vysokých škol. Právě tam totiž začíná cesta expertů, kteří později přinášejí největší inovace, neotřelé nápady a samozřejmě zisky. Takzvaný employer branding, tedy budování tváře značky, je pojem, jemuž se firmy v Česku teprve učí rozumět. A většina podniků ani netuší, jak mladí vysokoškoláci − budoucí klíčoví pracovníci a hybatelé byznysu − právě jejich značku vnímají. Anebo co mají udělat pro to, aby byli pro vysokoškoláky tou "sexy" firmou, do níž pošlou svůj životopis a ona si vybere ty nejlepší.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se