Nefinanční reporting představuje pro firmy zajímavou příležitost, jak zvýšit svou konkurenceschopnost, myslí si Aron Horvath, projektový manažer CSR Europe, platformy zabývající se sociální odpovědností firem, která sdružuje na deset tisíc firem v Evropské unii.

"Když se společnost účastní tendrů, ve kterých je nefinanční reporting výhodou, nebo dokonce podmínkou, pak je samozřejmě konkurenceschopnější. A navíc přichází generace tzv. millennials a právě pro ni je velmi důležitý sociální a environmentální rozměr firmy, pro kterou se rozhodnou pracovat," vysvětluje důležitost zpráv o CSR Horvath.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se