Před půl rokem pohltila indická firma Zomato populární český vyhledávač obědových nabídek Lunchtime. Technologická společnost již dokončila přerod původní firmy a zároveň plánuje další expanzi.

Do Česka nyní firma postupně přinese další služby, které testuje v jiných zemích. "Zomato se neustále vyvíjí a nepochybně se v Česku objeví ještě další funkce, které již fungují v některých zemích," popisuje šéf české pobočky Michal Mládek.

HNBYZNYS NA FACEBOOKU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Facebooku.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se