S mobilním telefonem u ucha působil na první pohled jako velmi sebevědomý byznysmen. Ještě se kvůli jednomu pracovnímu telefonátu omluvil a pak se už dál věnoval jen mým otázkám. Psycholog by si možná poznamenal: odpovídá přirozeně a bez dlouhého rozmýšlení. Neprozradil pouze konkrétní zisk agentury (prý však uživí dost lidí), nebo interní know-how (které bedlivě střeží). Říká, že s firmou začínal víceméně pro zábavu a názvy jejích služeb vymýšlel u lahve vína.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se