Paradoxní situaci čelí satirický týdeník Charlie Hebdo. Ještě nedávno mu hrozil bankrot, po brutálním útoku teroristů, kteří vyvraždili třetinu redakce, se ale vzedmula vlna zájmu o nová čísla i o předplatné. To magazínu vynáší miliony eur. Proto nyní redaktoři zvažují, jak s penězi naloží a na jakou cestu se týdeník vydá.
Časopis, který odmítá publikovat reklamu, měl ještě před časem pouhých pět tisíc předplatitelů. Každý týden se ho prodalo zhruba 30 tisíc kusů. Potýkal se s vážnými problémy a koncem loňského roku se jeho vedení v čele s šéfredaktorem (a později jednou z obětí útoku) Charbem obrátilo na veřejnost s žádostí o finanční pomoc.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi