Kameraman Martin Štrba si dokumentárním snímkem Vlna vs. břeh pár let po padesátce poprvé vyzkoušel celovečerní režii – i když stál zároveň za kamerou a objevuje se zde v jedné z hlavních "rolí". Výsledek je stejně výrazný jako v případě Štrbovy výhradně kameramanské filmografie. Tu charakterizují silné, rozmanité tituly – například palachovský Hořící keř režisérky Agnieszky Hollandové, český "western" Je třeba zabít Sekala od Vladimíra Michálka anebo už dvacetiletá Záhrada Martina Šulíka, kde si krásný, vytříbený Štrbův obraz vydobyl určující úlohu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se