Klasické billboardy - železné rámy s papírovým plakátem kolem silnic, budou nejspíš brzy raritou. Už je nechce nikdo. Nelíbí se veřejnosti, státním úřadům, nechtějí je klienti, a dokonce už ani samotné firmy zabývající se venkovní reklamou. Obor takzvané outdoorové reklamy právě prochází největší revolucí po roce 1989.

Branže, v níž se reálně, tedy po slevách, ročně protočí přibližně dvě miliardy korun, dostala naráz hned několik ran. Do dvou let mají zmizet veškeré plochy kolem dálnic. Do toho Praha - a po ní jistě i další města - rozjíždí debaty o omezení billboardů na svém území. Tuzemská billboardová džungle se líbí málokomu. Pokud reklama nesvítí, nehýbe se nebo nemá nějaký zvláštní formát, lidé ji v záplavě ostatních ploch přehlédnou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se