Podle výzkumu GfK Austria jsou takzvaní šetřílci největší zákaznickou skupinou ve všech zemích střední a východní Evropy. Je pro ně typické, že za spotřební zboží utrácejí málo a váhavě, a ještě navíc si neradi půjčují a raději si spoří na horší časy. Specifikem českého zákazníka je navíc pragmatické kupní chování a snaha mít co nejvíce informací - například 40 procent domácností nakupuje podle letáků tištěných a sedm procent podle letáků elektronických. Dokonce i české hospodyňky se modernizují a polovina z nich denně otevírá internet a sleduje webové stránky s výhodnými nabídkami.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se