Společnost Condé Nast Publications, která vydává časopisy jako Vogue, Vanity Fair, Glamour anebo GQ, tento týden oznámila počátek nové éry. Navzdory všem dosavadním zvyklostem se v newyorské centrále vydavatelství zrodí tým, který bude mít na starosti výrobu takzvaného branded contentu, tedy obsahu, jenž bude vznikat na zakázku firemních klientů.

V rámci projektu nazvaného po 23 patrech, jež firma obývá v nové budově One World Trade Center, "23 Stories by Condé Nast", budou redaktoři uvedených magazínů od příštího měsíce vytvářet obsah v přímé spolupráci s marketéry jednotlivých značek. A to tak, aby se články, fotoreportáže a videa daly využít napříč všemi tituly a webovými stránkami vydavatelského domu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se