Skutečně jediná čistě internetová banka Zuno je na prodej. Banka, která dokázala v Česku a na Slovensku nalákat zhruba čtvrt milionu klientů, je pro svoji matku, rakouskou Raiffeisen Bank International poněkud přítěží. Nízkonákladová banka s minimálním počtem poboček (jediná v Praze 4) evidentně nesplnila očekávání. A tím je - jako ostatně u všech firem - zisk.

Nízkonákladové, tedy pro klienty levné banky jsou na vzestupu. To, co na nich klienty láká, je jednoduchá obsluha přes internet, minimální poplatky a jednoduchá komunikace - opět prostřednictvím internetu. Přestože za celou dobu existence dokázaly nalákat jako celek 1,6 milionu klientů, je obsluha prostřednictvím sítě také jejich slabinou. Protože přes veškerý růst nejsou jako celek schopné generovat zisk.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se