Ačkoliv metr na finanční poradce je stále přísnější, část z nich se přesto dál snaží prodávat produkty, z nichž mají největší zisk, a nebere v úvahu skutečné potřeby svých klientů. Týká se to hlavně investičního životního pojištění, ale i jiných nevhodných produktů.

Poctivost prověří první schůzka

Zda je poradce férový, napoví hned první schůzka, která má sloužit ke zjištění klientových potřeb a sestavení finančního plánu. Pokud se na ní snaží poradce prodat klientovi nějaké produkty, je třeba mít se před ním na pozoru. Zejména, když tvrdí, že jsou exkluzivní, a klient se musí rozhodnout co nejrychleji.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se