Maloobchodní trh s energiemi má svůj vrchol již za sebou. Za poslední rok změnilo svého dodavatele "jen" 534 tisíc zákazníků, o třetinu méně než před třemi lety. V době boomu se přitom odhadovalo, že se ročně může změnit až milion smluv.

"Situace je dnes výrazně jiná, potenciál pro získávání zákazníků tu sice stále je, ale spíše v řádech tisíců než desítek tisíc," říká Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel druhého největšího alternativního dodavatele firmy Centropol. A ví, o čem mluví. Jeho firma jen v roce 2011 získala přes 150 tisíc zákazníků v elektřině. Tehdejší jednička Bohemia Energy pak 67 tisíc zákazníků.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se