Pražské Jižní spojce nebo vjezdu po dálnici D1 do hlavního města se v reklamní branži říká české billboardové peklo. Záplava bigboardů, doublebigboardů, megaboardů či podsvícených backlightů - či jak se všechny ty plakátovací plochy jmenují - ovšem ani po volbách hned tak nezmizí.

Nové vedení pražského magistrátu se totiž nedokáže shodnout, jak venkovní reklamu regulovat. Zatímco primátorka Adriana Krnáčová z ANO je ochotna hledat nějaký kompromis, její náměstek Matěj Stropnický ze Strany zelených by ji z Prahy nejraději vystrnadil.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se