Když potkáte Eliu Cmírala, nemáte dojem, že si povídáte se známým skladatelem filmové hudby. Do okamžiku, než se rozhovoří. O hudbě mluví s nesmírným zaujetím, stejně jako o práci v Hollywoodu, která ho zjevně naplňuje. V poslední době skládá hudbu asi ke třem filmům ročně. Když o něm nedávno Petr Kaňka natočil film Elia Cmíral – Part 1, představil hudbě oddaného muže, který odešel ze socialistického Československa nikoli za lepším životem, ale proto, aby mohl realizovat své sny. Což se mu povedlo. Vrcholem jeho dosavadní kariéry byl soundtrack k filmu Ronin režiséra Johna Frankenheimera, kde jeho hudba doprovázela spektakulární akční thriller plný automobilových honiček v Nice a Paříži.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se