Když je v Česku, podepisuje se Karel Kwon. Korejský šéf české pobočky LG Chang Ho Kwon se snaží přiblížit Čechům. Netýká se to ovšem jen jeho komunikace se zaměstnanci. Je to také součástí strategie LG na českém trhu. Společnost chce svou značku přiblížit lidem. Cestu, jak toho dosáhnout, vidí zejména ve vlastních obchodech, které začíná otevírat.

Nyní má již jeden nový show­room v Praze, nedávno otevřelo obchod také v Českých Budějovicích a Žďáru nad Sázavou. V průběhu příštího roku firma plánuje otevřít dalších pět vlastních obchodů. Potvrzené jsou již lokality v Ostravě a v Brně. Jedná se o investice v řádech jednotek milionů korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se