Volkswagen Passat je v Evropě nejprodávanějším firemním vozem. Navíc se může pochlubit i velmi dlouhou tradicí. Vyrábí se od roku 1973, přičemž nyní na trh přichází už jeho osmá generace. HN ji otestovaly na cestě do rakouského horského střediska Zell am See a pak i na okolních klikatých silnicích.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 4Motion
Plus
Síla motoru, bohatá výbava, výborné jízdní vlastnosti, prostorný interiér
Minus
Startovací cena nad milion, vyšší spotřeba, nadváha kvůli automatu a pohonu všech kol.
Motor
Objem (cm3): 1968
Výkon (kW/k): 176/240
Točivý moment (Nm): 500
Rozměry
Délka (mm): 4767
Šířka (mm): 1832
Výška (mm): 1477
Rozvor náprav (mm): 2791
Ostatní
Zrychlení (0-100 km/h): 6,3 s
Max. rychlost (km/h): 238
Komb. spotřeba (l/100 km): 5,4
Hmotnost (kg): 1735
Převodovka: 7stupňová aut.
Objem kufru (l): 650/1780
Základní cena (Kč): 1 054 900
Právě dlouhé trasy po dálnicích budou pro provoz tohoto modelu střední třídy typické. Počítá se se služebním zápřahem a nájezdem desítek tisíc kilometrů ročně. Na takové cesty se hodí testovaný vůz - kombi Variant vybavené nejsilnějším turbodieselem z nabídky, sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol 4Motion.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi