Volkswagen Passat je v Evropě nejprodávanějším firemním vozem. Navíc se může pochlubit i velmi dlouhou tradicí. Vyrábí se od roku 1973, přičemž nyní na trh přichází už jeho osmá generace. HN ji otestovaly na cestě do rakouského horského střediska Zell am See a pak i na okolních klikatých silnicích.

Vyzkoušeli jsme

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 4Motion

Plus

Síla motoru, bohatá výbava, výborné jízdní vlastnosti, prostorný interiér

Minus

Startovací cena nad milion, vyšší spotřeba, nadváha kvůli automatu a pohonu všech kol.

Motor

Objem (cm3): 1968

Výkon (kW/k): 176/240

Točivý moment (Nm): 500

Rozměry

Délka (mm): 4767

Šířka (mm): 1832

Výška (mm): 1477

Rozvor náprav (mm): 2791

Ostatní

Zrychlení (0-100 km/h): 6,3 s

Max. rychlost (km/h): 238

Komb. spotřeba (l/100 km): 5,4

Hmotnost (kg): 1735

Převodovka: 7stupňová aut.

Objem kufru (l): 650/1780

Základní cena (Kč): 1 054 900

Právě dlouhé trasy po dálnicích budou pro provoz tohoto modelu střední třídy typické. Počítá se se služebním zápřahem a nájezdem desítek tisíc kilometrů ročně. Na takové cesty se hodí testovaný vůz - kombi Variant vybavené nejsilnějším turbodieselem z nabídky, sedmistupňovým automatem DSG a pohonem všech kol 4Motion.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se