Miliardový indický start-up Zomato vstupuje na český trh. Od pondělí spouští svůj web, což znamená další krok v procesu, který započal srpnovou akvizicí. Tehdy totiž Zomato koupilo od česko-slovenských spolumajitelů za 65 milionů korun weby Lunchtime.cz a Obedovať.sk.

Ty fungovaly od roku 2008 jako vyhledávače restaurací nabízejících polední menu. Po obchodní stránce tak byl celý projekt svého druhu inzertním portálem pro restaurace, které za zveřejnění svých aktuálních poledních nabídek platily měsíční poplatky.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se