Společnost Louis Vuitton, nejcennější luxusní značka světa, minulý týden v Praze otevřela novu vlajkovou prodejnu. V třípatrovém obchodě v Pařížské 3 se zákazníci budou moci v Česku vůbec poprvé setkat s nejnovější módou, tedy dámskými i pánskými ready-to-wear kolekcemi.

Otevření si nenechal ujít ani Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti. "Praha je trh, kterému Louis Vuitton hodně věří. Nevybudovali bychom zde třípatrový luxusní obchod, kdybychom nebyli přesvědčeni, že jste zpátky ve hře," říká Burke, který má s obchodem s luxusním zbožím téměř třicetileté zkušenosti. V minulosti zastával klíčové funkce ve společnostech jako Dior, Fendi nebo Bulgari.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se