Podle Anholtova Nation Brand Indexu, který každoročně poměřuje tzv. image značky 50 států světa (pořadí sestavuje podle rozhovorů s 20 tisíci lidmi z 20 zemí, kteří hodnotí státy podle exportu, vlády, kultury, obyvatel, turismu atd.), je letos nejsilnější značkou Německo. Tomu mimo jiné zásadně pomohlo vítězství v MS ve fotbale. Americe, která žebříčku dominovala uplynulých pět let, sebrali body respondenti z Ruska a Egypta. Samotné Rusko je na 25. místě, Čína je třiadvacátá. Česko se umístilo na 30. pozici, hned před Indií a Tureckem.
Ředitelé Evropy
Kdo propálil českou iniciativu na nákup munice pro Ukrajinu. A kdo si na nás chce došlápnout jako na parazity?
Zatímco v české Poslanecké sněmovně padaly během mimořádné schůze hlášky o tom, že s Ruskem je potřeba se dohodnout, někteří zástupci krajní...
21. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení