Náklady na marketing bývají v malých firmách nejhůře obhajitelné. Můžete mi zaručit, že to opravdu přinese větší tržby? ptá se většinou majitel. Ještě horší situace nastává, když osvícení kolegové chtějí dát vědět o vlastní firmě na sociálních sítích. Představa, že může kdokoliv podnikání firmy zkritizovat, či dokonce záměrně napadnout, odradí spoustu podnikatelů. Připravují se tak přitom o levný a účinný komunikační nástroj, který může byznys opravdu pozvednout. Příklad z praxe najdete na straně 8: Krachující brašnářství se díky představování své práce na Facebooku stalo velmi populární a jeho tržby vyletěly vzhůru.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se