Vadí vám, že při prezentaci na sociálních sítích občas pouze odhadujete dopad na potenciální klienty? Řešením může být používání e-mailového marketingu, jehož účinek lze zjistit až na úroveň každého poslaného e-mailu.

Obecně platí, že obchodní sdělení můžete posílat na adresy, které jste získali na základě předchozího souhlasu pro jejich zasílání, nebo na základě obchodního vztahu, tedy na adresy vašich stávajících zákazníků. "Mnoho firem se domnívá, že pokud si databázi kontaktů zakoupí, je všechno v pořádku. Tak to ale v žádném případě není. Souhlas je nepřenosný, a tudíž jediné, co nákupem databáze adres získáte, jsou tyto adresy, nikoliv právo je použít," upozorňuje Jakub Olexa ze společnosti Mailkit, která se problematice e-mailového marketingu věnuje od roku 2005.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se