inovace se v poslední době staly zaklínadlem, které používá mnoho manažerů ve spojení s budoucím růstem firmy a očekáváním lepších časů. Pro velkou část z nich však představují spíše abstraktní pojem, jehož konkrétní obrysy jsou zamlžené, a konkrétní kroky k jeho dosažení nejasné. Na následujících stránkách se pokusíme ukázat, že abstrakce není namístě, že inovace v českých firmách mohou nabývat konkrétních obrysů a že inovativní projekty mají konkrétní dopady na úspěšnost a ziskovost firem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se