Kašpárkova restaurace už má jméno i design

O projektu restaurace, za kterou stojí další z mnoha televizních kuchařů Radek Kašpárek, už vás Gourmetguru informoval. Nyní má restaurace i jméno a vizuální styl. Jméno je Field a vizuální styl jí udává velmi zajímavá skupina lidí. Logo dělalo studio Najbrt (na snímku Aleš Najbrt), takže vypadá jako tři loga karlovarského filmového festivalu poskládaná dohromady a doplněná kosou. Další zajímavé jméno ale pracovalo na interiéru - Jakub Matuška známý nejen jako člen pivovarnické rodiny, ale především jako vyhledávaný graffiti a vizuální umělec se staral o design interiéru a měl se podílet i na designu nádobí. Je to jeho první průnik do interiérového designu v takovémto rozsahu a Gourmetguru soudí, že už jen proto bude restaurace stát za návštěvu. Není to ale zdaleka jediné zajímavé jméno ve Fieldu. Stejně zajímavé jsou i osoby majitelů. Těmi totiž jsou vyjma samotného Kašpárka také Libor Winkler a Michal Šaňák. Tedy dvě jména z představenstva akciové společnosti RSJ, veřejnosti známé spíše díky jménům Karla Janečka a Václava Dejčmara. Janeček, pokud je Gourmetguruovi známo, zatím restauraci nevlastní, Dejčmarovi patří School na Starém městě. Nyní se tedy restauratérské aktivity lidí kolem RSJ výrazně rozšířily.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se