Marketing je mocný čaroděj. Pokud dokáže lidi přesvědčit, aby do sebe vpravili takové záležitosti jako americký Budweiser nebo bílé Bacardi, mělo by jít prodat cokoli. Zejména pak ve sféře destilátů, kde je již k mání prakticky vše - od pálenky s hadem až po slaninovou vodku. Přesto všechno se jedna kategorie alkoholu stále nedokáže odrazit od země.

Řeč je o prémiové tequile. Ne o té parodii na tequilu, kterou vám ve většině barů nalijí do margarity, ale o kvalitním pití označeném "100% agave". Pravda, mnozí výrobci kvůli vysoko nastřeleným cenám prosperují. Ale zatímco prvotřídní rumy a single malt whisky si už nacházejí cestu i do zastrčených barů na předměstí, leckteré luxusní hotely vám stále jako vrchol mexické produkce nabídnou tuctového Jimadora. Po tequile ani stopy...

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se