Sociální sítě mění firemní kulturu, protože na nich komunikují jak zákazníci, tak zaměstnanci. A ti často sami poukážou na rozdíl mezi deklarovanou kulturou firmy a tou, kterou znají ze života. Křiklavé rozdíly se už těžko skryjí, na což v poslední době upozornil Brit David Jones. Ten je považován za experta, který rozumí trendům v řízení moderních firem, a za svůj celostní přístup k tématu a inovátorské myšlenky získal ocenění Mladý globální vůdce od Světového ekonomického fóra.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se