společenská odpovědnost firem neboli CSR se podle nedávného výzkumu společnosti Deloitte mezi finančními řediteli z 15 zemí světa přesouvá z marketingových a PR oddělení přímo do gescí finančních a generálních ředitelů firem. Zatímco v roce 2012 za agendu odpovědného chování ve svých firmách primárně odpovídalo jen 44 procent generálních ředitelů, loni to už bylo 62 procent šéfů firem. Odpovědnost a udržitelnost podnikání mají podle finančních ředitelů stále větší vliv na aktivity spojené s akvizicemi (48 % oproti 33 % v roce 2011), na to, kam firma umisťuje svůj kapitál (růst ze 48 % na 60 %), a na získávání kapitálu (nárůst ze 44 % na 55 %).

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se