Svět, v němž podnikají, se mění rychle a radikálně. Jak reagovat na demografický vývoj na trhu práce, snižující se dostupnost zdrojů, změny klimatu, měnící se očekávání zákazníků a další neúprosné trendy, navíc když žijeme v éře globálně propojené a mezinárodně regulované ekonomiky?

Čím dál početnější zástup firem hledá praktická řešení všech těchto otázek v dlouhodobých byznysových programech udržitelného růstu a společenské odpovědnosti (zjednodušeně CSR). Styl řízení, který je postaven na sdílení hodnot mezi firmou a společností, se v 21. století stává jedním z rozhodujících faktorů konkurenceschopnosti.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se