V letošních volbách se pokoušelo o průnik do politiky víc byznysmenů než kdykoli předtím, takže na základě jejich úspěchů a proher můžeme zformulovat několik pravidel pro následovníky. Nikoli překvapivě jsou identická s pravidly pro samotný byznys.

1. Provést důsledný průzkum trhu. Jak to dopadá, když to neuděláte, je vidět na brněnském podnikateli Ladislavu Chodákovi a jeho uskupení A co Brno? Politický trh se nasytil konkurenční formací Žít Brno, takže jeho investice byla odsouzena k odpisu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se