Zabere nakonec antihudečkovská kampaň billboardistů? Zatím to vypadá, že spíše ne. TOP 09 je stále favoritem pražských voleb a ani Hudeček sám si mezi kandidáty na primátora nevede zle. Je otázkou, proč nejpropracovanější negativní kampaň v historii české komunální politiky funguje méně, než její organizátoři a sponzoři čekali.

Jednou z možných odpovědí je, že Pražané tuší, že se pravdy ve sporu Hudeček versus BigBoard nedoberou. Mohou sice zauvažovat, zda primátor nešel při sepisování stavebních předpisů záměrně na ruku developerům a konkurenci BigBoardu, firmě JCDecaux, zároveň je ale nemůže nenapadnout varianta, že jde o účelovou pomluvu.

Pokus o řešení hádanky nakonec zřejmě většina voličů vzdá a bude se rozhodovat podle jiných témat. Přesto snažení billboardistů nemusí být nakonec zcela bez efektu.