V dnes již legendárním gangsterském dramatu Kmotr rozdává Don Corleone nabídky, které se neodmítají. Podobnou nabídku udělal Václav Dejčmar, druhý největší akcionář společnosti RSJ a organizátor Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu, koncem minulého roku Lukáši Loskotovi. A ten odmítl. Poprvé. Podruhé. Potřetí. Nabídku stát se novým šéfem MBPFW přijal až napočtvrté - pod podmínkou, že nezůstane kámen na kameni. Čtvrtého září se před právnickou fakultou, novou lokalitou akce, sešly stovky zvědavců, aby zjistily, co přesně to znamená. Po čtyřdenním maratonu bylo zřejmé, že čeští návrháři získali novou kreativní platformu. A Praha módní akci, na niž může být právem pyšná.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se