Více než 300 milionů dolarů (v přepočtu přes 6 miliard korun) dá podle zámořských médií Yahoo! za svoji nejnovější akvizici. Americká internetová společnost za tuto částku kupuje firmu na analýzu dat z aplikací Flurry.

Nástroje této firmy pomáhají inzerentům zaměřit na jejich cílové zákazníky. Firma monitoruje aktivitu uživatelů ve více než půl milionu aplikací na zhruba 1,4 miliardy mobilních zařízení po celém světě.

Koupě Flurry je reakcí Yahoo! na klesající tržby kvůli špatným příjmům z reklamy. Ve druhém čtvrtletí meziročně klesly o čtyři procenta na 1,1 miliardy dolarů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se