Nejstarší cestovní kancelář v Česku Čedok se chystá víc zatopit svým rivalům. Má ambici přeměnit se na modernější firmu, znovu získat klienty, kteří začali jezdit s konkurencí, a také přilákat více mladších lidí. Alespoň to tvrdí Radek Drechsler, který je od července novým generálním ředitelem Čedoku.

"V mých očích je Čedok trochu zkostnatělá a spíš pomalu reagující firma. Jako cestovní kancelář s nejznámější značkou na tuzemském trhu dovolených se musí víc posunout do 21. století a víc se zaměřit na mladší klienty. Mnozí z mých vrstevníků totiž žijí v představě, že Čedok je spíš pro důchodce a je drahý. To je potřeba napravit. Tím můžeme přilákat spoustu nových klientů," popisuje devětatřicetiletý Drechsler v rozhovoru pro HN svou vizi "nového Čedoku".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se