Tým společnosti Panasonic posílil Jan Šplíchal od prvního července 2013, a nahradil tak Radku Uhrinovou po jejím odchodu na sklonku loňského roku. K jeho povinnostem bude patřit řízení marketingových kampaní v rámci regionu, jednání s klíčovými obchodními partnery a zákazníky, a posílení povědomí o odolných technologiích firmy Panasonic na trhu. Bude rovněž zodpovědný za přípravu a realizaci marketingové strategie pro získávání nových partnerů a obchodních příležitostí.

„Oblast odolných notebooků a tabletů, kde Panasonic hraje hlavní roli již 11 let po sobě, nabízí z marketingového hlediska mnoho příležitostí ke komunikaci. Našim cílem, bude potvrzovat pozici na trhu a vymezovat se proti používání spotřební elektroniky pro pracovní účely, kde je vyžadována spolehlivost, odolnost a minimální prodlevy v pracovním procesu,“ říká nově jmenovaný Jan Šplíchal, Regional Marketing Manager CPS Panasonic System Communications Company Europe. „Profesionální pracovní nástroje se od těch spotřebních významně liší a každý zákazník, kterému nejsou lhostejné náklady na údržbu a vlastnictví, si může snadno spočítat výhodnost odolných řešení Toughbook i Toughpad,“ dodává J. Šplíchal.

Zbývá vám ještě 30 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se