Lepší dárek k dnešním šedesátým narozeninám si Herbert Hainer zřejmě přát nemohl. Postup německého týmu na fotbalovém mistrovství světa v Brazílii ho potěšil nejen jako někdejšího aktivního hráče a velkého fandu, ale především jako šéfa koncernu Adidas. Německý výrobce sportovního zboží je hlavním sponzorem mistrovství, a přestože ještě není jasné, zda se vítězem stane skutečně jeden z osmi týmů, které Adidas vybavil, bude pro něj světový šampionát z hlediska tržeb rekordní.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se