V roce 2000, když bylo Dovu Charneymu čerstvě dvaatřicet, si ho všiml jen o pár let starší Malcolm Gladwell a napsal o něm reportáž do magazínu New Yorker. Gladwellovi zrovna tehdy vyšla jeho první a nejslavnější kniha Bod zlomu, v níž popsal kritický okamžik, kdy se z nějakého jevu, třeba okrajového, náhle stane cosi jako epidemie. Situaci, kdy ve městě propukne nákaza chřipky nebo kdy se lidé nakazí náhlou popularitou nějakého zboží. Viróza i úspěšný marketing fungují v principu stejně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se