Ministr zemědělství Marian Jurečka tvrdí, že nechápe, proč by měly mít Lesy ČR nějakou reklamu, když se nepohybují v konkurenčním prostředí. Ve skutečnosti to - spolu s námi - chápe až příliš dobře. Marketingové aktivity Lesů vyvolávaly po léta směsici pobavení a vzteku a byly jedním z důvodů, proč už od roku 2007 BIS upozorňuje na Lesy ČR jako na firmu, skrze kterou utíkají státu peníze. Od "drobných", například prostřednictvím slavné Zvěřinové kuchařky za čtyři miliony korun, kterou nikdy nikdo neviděl, po desítky milionů na podporu nejrůznějších akcí, které s lesem nemají nic společného.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se