Propagaci svého penzijního fondu se Česká pojišťovna rozhodla postavit na známých bavičích. Na spoření lákala reklama s Richardem Genzerem, Michalem Suchánkem a spol., kteří imitovali zchudlé seniory.

I kvůli podobným reklamám dosáhly náklady penzijních společností na propagaci důchodové reformy a vstupu do takzvaného druhého pilíře nejméně čtyři sta milionů korun. A podle materiálu, který nyní zveřejnilo ministerstvo financí, by kvůli tomu mohly z jejich strany hrozit státu žaloby či arbitráže. Důvod? Vládou avizované rušení druhého pilíře by zasáhlo jednu z podstat celé reformy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se