Na sportovce dnes nesázejí pouze zavedené značky typu Adidas, Nike a Puma. To, že takzvaný sportswear představuje jeden z nejslibnějších segmentů oděvního průmyslu, začínají tušit i hráči, kteří své úspěchy v minulosti slavili spíše v oblasti udávání trendů než na sportovišti. Třeba když ve středu lotyšský borec Ernests Gulbis smetl ve čtvrtfinále French Open nejlepšího českého tenistu současnosti Tomáše Berdycha ve třech setech 6:3, 6:2 a 6:4, Roland Garros nepřišel pouze o šestého hráče světového žebříčku, nýbrž také o nejextravagantnějšího tenistu na pařížské antuce. Za "květinovou" kolekcí českého sportovce se ukrývá pokus švédského fast fashion řetězce H&M urvat kousek trhu, jehož velikost americká poradenská společnost Trefis nedávno odhadla přibližně na 140 miliard dolarů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se